Wednesday, July 18, 2012

מדריך למשווק אדסנס המתחיל

תקנון התוכנית חשבון אדסנס

תקנון התוכנית שותפי אדסנס

מדריך למתחילים כדי שותפי אדסנס, מספר טיפים הקרובה על ידי עורכי יש לשמור מ-גוגל אדסנס, אלא גם מועיל שותפי אדסנס אשר מחויבים לאופק, והנחיות לעבודה כשותף אדסנס.

אני רק הניסיון שלי מההתחלה, כאשר אתה נרשם ב-אדסנס יותר משנה הפך, מסתבר שותף אדסנס דורשת סבלנות והתמדה. עכשיו תן לנו לקרוא את העצות הבאות, לדעתי.

ראשית, לפני הסוף, אנחנו חייבים להתחיל שאל אלוהים, אז כל השאר ירוצו על תמיכה וברכה של הבורא יתברך. תן לנו עכשיו להתחיל לקרוא את הטיפים הבאים.

גוגל אדסנס חייב לכלול

לפני ההרשמה ל-אדסנס של גוגל, עליך לדעת ולהבין מהו גוגל אדסנס. לא בתוכנית אדסנס בין השאר משום שזה עניין. אתה צריך לקרוא את כל המידע באופן יסודי לדון גוגל אדסנס עד שאתה באמת מבין, בעיקר בדפים של גוגל אדסנס של מידע, כולל מדיניות על תוכנית גוגל אדסנס. מה זה גוגל אדסנס במבט אחד, אתה יכול לקרוא כאן:

מה זה תוכנית אדסנס?

שני אתה חייב להיות כנה

ההון הראשוני כדי להצליח ביושר אדסנס של גוגל, אם לא יש לי שותף אדסנס להיות כנים ולא נגד המדיניות שלנו. אם אתה נחוש מתחילת יושר, עדיף להודיע ​​על כל כוונה שותפי אדסנס מהיום.

שלישי חייב להיות אתר אינטרנט

אם אתה מוכן להיות כנה ולהיות מודע מעוניין ב-גוגל אדסנס, אתה חייב להיות מחובר לאתר מ-גוגל אדסנס. לא רק לא רוצה, אבל לא לעשות כלום בקשר לזה. ואז להפוך את אתר חינמי בשם Blogger של גוגל אדסנס לרשום בתנאי. אתה יכול ליצור אתר אינטרנט על ידי ההוראות כאן;

כיצד להפוך את אתר האינטרנט בחינם לעשות בלי לשלם אגורה

אם האתר שלך הוא כל כך, אז אתה צריך לכתוב מאמרים כדי למלא באתר שלהם. חדר ריק הוא לא אח, שמוכן כדי לקרוא, כדי להינצל. אחר כך לכתוב את המאמר, על פי ההנחיות הבאות:

5 מה מידת יעילותה לכתוב מאמר על רשימה של גוגל אדסנס

4 חייב להיות חשבון אדסנס שלך

אם כבר יש אינטרנט גיל מספר מספיק של נקודות, אז אתה צריך עם גוגל אדסנס, אשר יש צוות של חשבון אדסנס להירשם. אושרה הבקשה או היישום של גוגל, עליכם לפעול לפי ההנחיות הבאות:

היום 8 טיפים רשימה חזקה של גוגל אדסנס

5 הזכות לפרסם את

אם הבקשה תאושר על ידי גוגל, אז יש לך חשבון אדסנס, ויאפשר ל-גוגל להציג מודעות באתר האינטרנט שלך. אבל אתה לגייס יהיו לכך השלכות שלא היה אסורים, משום שכולנו יודעים כי חשבון אדסנס שלך ​​לא קל להשיג, ואז אתה מגדיר את החשבון אסור.

כדי למקם את המודעה שלך במקום שאינו כנגד מדיניות ההשקעה של התצוגה אדסנס גוגל יכול גם לעבוד ביעילות על הפרסום שלך. כדי לראות את הפרסום האפקטיבי ביותר של 3 בעיות אלה הנחיות, מודעות לעיל טוב יותר מאשר מאוחר יותר, אבל תלוי גם ריכוז של מבקרים ואילו בבלוג שלך;

התקנת מודעות אדסנס לצד מאמרים Blogspot

התקן את הצד של הצד מודעות אדסנס זו לצד זו Blogspot את שורת הנושא

מודעות אדסנס כמצוין מעל ומתחת Blogspot את המאמר

6 ידע מעמיק של תקנון התוכנית

לפני לדעת איך לייעל את מודעות אדסנס, עליך להבין תחילה, כל תקנון התוכנית של גוגל אדסנס. ככל שתדע יותר על תוכנית מדינית יש פגיעה קלה אשר עלולה להתרחש הבלוג שלך צריך להיות. לכן, נא להסיר את האלמנט של ספק או היו הפרה של תקנון התוכנית.

אז לפני שהם נוקטים אמצעים או שינויים בבלוג שלך, אתה צריך לעמוד גוגל כאשר הוא פועל לא נגד מדיניות או תוכנית. אם תתעלם סדר היום הפוליטי, אז את העבודה הקשה שהם היו לשווא, כי חשבון אדסנס זמין. זה לא צריך לקרות לנו.

7 זרם UPDATE

על מנת לקבל כסף מ-גוגל, אתה חייב להיות חרוץ באופן קבוע לעדכן את המאמר המקורי לפחות פעם אחת ביום במשך התנועה בבלוג שלך גדל. אם אתה עצלן לעדכן, אז זה רק שותפי אדסנס, אבל מעולם לא קיבל את הכסף, כמו שלי. אז אני לא אוהב את זה, אתה חייב להיות עדכונים חרוצים.

8 מוקדש

כולם צריכים להיות מודעים לכך העובדה היא שאנו מציעים הפירות שנשרו אל האל הכל יכול, ולא גוגל, גוגל שייך אלוהים, האיש המופקד רק באופן זמני. אז בחריצות להתפלל ולהאמין שאלוהים שומע שלנו גונח. לאחר מכן, מלווה במאמץ ותפילה, הוא ישלם אלינו באמצעות גוגל אדסנס

קרא עוד :

No comments:

Post a Comment